Jak se jmenujeme
Psychiatrická nemocnice Havlíčkův Brod.
Kdo jsme
Jsme psychiatrická nemocnice.
Co děláme
Léčíme duševně nemocné.
Koho léčíme
Léčíme dospělé pacienty a děti od 3 let, až na výjimky po předchozí domluvě. Jsou převážně z okresů Kraje Vysočina, Pardubického, Královéhradeckého a Středočeského.
Léčba
Jak se s námi spojíte
| - zavolejte nám telefonem na číslo: | ☏ 569 478 111 |
| - napište nám e-mail na adresu: | 📧 podatelna@plhb.cz |
| - napište nám do datové schránky: | ⤱ 7jbev4a |
| - kontakty na vedení nemocnice: | 👤 kontakty |
Co s sebou do nemocnice
Doklady:
Dokumenty:
Oblečení:
Hygienické potřeby:
Ostatní:
Co nesmíte mít:
Příjem pacienta
Probíhá na ambulanci centrálního příjmu pacientů.
Kontakt na domluvení příjmu pacienta:
|
- mobil |
📱 773 743 516 (po-pá 7:00 - 14:30) |
|
- telefon |
☏ 569 478 300 |
|
|
📧 jelinkovapet@plhb.cz |
|
- léčba zavislostí |
📱 603 813 652 |
Po vyšetření lékař rozhodne, na které oddělení bude pacient přijat. Záleží to na jeho zdravotním stavu.
Lůžková oddělení
Máme celkem 23 lůžkových oddělení. Jsou označeny číslicemi, některé navíc i písmeny. Písmeno A znamená, že oddělení je umístěno v 1. patře pavilonu.
Návštěvy
Návštěvy pacientů jsou na většině oddělení možné kdykoliv - více zde.
Kde nás najdete
Sídlíme v okrajové části města Havlíčkův Brod, ulice Rozkošská 2322.
Jak se k nám dostanete
Přijedete autobusem (na Dopravní terminál)
Přijedete vlakem (na vlakové nádraží)
Přijedete autem na adresu Rozkošská 2322, Havlíčkův Brod
Od Kolína:
Po příjezdu do Havlíčkova Brodu jeďte po hlavní ulici, na 5. semaforech (vlevo obchodní dům Alej) zabočte vpravo do ulice Havlíčkova. Jeďte stále po hlavní ulici. Nemocnice bude po zhruba 1 km po pravé straně.
Od Humpolce a Jihlavy:
Po příjezdu do Havlíčkova Brodu na prvních semaforech jeďte směr Kolín. Na dalších semaforech jeďte rovně, až na 3. odbočte vlevo do ulice Havlíčkova(na pravé straně je obchodní dům Alej). Jeďte stále po hlavní ulici. Nemocnice bude po zhruba 1 km po pravé straně.
Od Žďáru nad Sázavou:
Po příjezdu do Havlíčkova Brodu jeďte na kruhovém objezdu vpravo směr Kolín. Pokračujte stále po hlavní silnici až na semafory, kde odbočíte vlevo směr Jihlava. Dál budete pokračovat stále rovně přes 3 semafory, na 4. odbočíte vpravo do ulice Havlíčkova. Jeďte stále po hlavní ulici. Nemocnice bude po zhruba 1 km po pravé straně.
Parkování a přístupnost budov
Rozkošská 2322, 58023 Havlíčkův Brod
Sekretariát: +420 569 478 131
Ústředna: +420 569 478 111
Účet peněz pacientů: 1555155/0300
Variabilní symbol je rodné číslo pacienta
Příjem na léčbu závislostí:
(Po - Čt 9:00 - 13:00): +420 603 813 652
Mobil: +420 773 743 516
(Po - Pá 7:00 - 14:30)
Tel.: +420 569 478 300
E-mail: vosickagab@plhb.cz
Emailová adresa pro zasílání faktur na: fakturace@plhb.cz